Producenci
Bestsellery
Pianka (gąbka) florystyczna sucha
Pianka (gąbka) florystyczna sucha

2,80 zł

2,28 zł

szt.
Pianka (gąbka) florystyczna mokra
Pianka (gąbka) florystyczna mokra

1,80 zł

1,46 zł

szt.
Sztuczna mata z bukszpanu 60 cm x 40 cm
Sztuczna mata z bukszpanu 60 cm x 40 cm

19,99 zł

16,25 zł

szt.
Sztuczna gałązka, wisteria w kolorze białym 100 cm
Sztuczna gałązka, wisteria w kolorze białym 100 cm

14,00 zł

11,38 zł

szt.
Sztuczna mata z bukszpanu 28 cm x 28 cm
Sztuczna mata z bukszpanu 28 cm x 28 cm

9,20 zł

7,48 zł

szt.
Sztuczny liść do róży w kolorze zielonym 50 cm
Sztuczny liść do róży w kolorze zielonym 50 cm

10,20 zł

8,29 zł

zestaw
Sztuczny bukiet pelargonii w kolorze fuksji 47 cm
Sztuczny bukiet pelargonii w kolorze fuksji 47 cm

12,00 zł

9,76 zł

szt.
Sztuczny liść brzozy w kolorze zielonym 62 cm
Sztuczny liść brzozy w kolorze zielonym 62 cm

33,60 zł

27,32 zł

zestaw
Sztuczny bukiet pelargonii w kolorze czerwonym 47 cm
Sztuczny bukiet pelargonii w kolorze czerwonym 47 cm

12,00 zł

9,76 zł

szt.
Sztuczny liść palmy gumowy w kolorze zielonym 62 cm
Sztuczny liść palmy gumowy w kolorze zielonym 62 cm

21,60 zł

17,56 zł

zestaw
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 250 zł.
Darmowa dostawa (InPost Paczkomaty) już od 250,00 zł.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: shop@KwiatyGuzik.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Leśnica 52, 34-145 Stronie , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś Konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: shop@KwiatyGuzik.pl lub drogą pocztową na adres Sadowa 7/14, 43-100 Tychy

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Leśnica 52, 34-145 Stronie

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl